Sungguh

Baru aku ingat nak berdating dgn FF.
Sekali muncul lak watak si kecil turun ke kereta bersama FF.

"KOrang nak keluar ke?" tanya si kecil.

"Eh, awak nak ikut pegi fac (fakulti) ke?" tanya FF.

"Bukan awak kata td kite nak jumpe org ke?" tanya aku.

"Mana ade. Ktrg nak pegi fac ni." kata FF.

Cirits! Sungguh aku dengar si FF beria nak jumpe aku.

Dan akhirnya aku follow diorg pegi fac...
Dan skrg aku berada di depan komputer ni dalam lab...

10 comments

  1. he he...
    ikut juga ke fakulti kenapa?~

    ReplyDelete
  2. ahhhaha...aku hanya mampu tersenyum di depan pc... ;)

    ReplyDelete
  3. mohdismail: dah alang2 dh siap sekali dgn begpack same, ikut jelah
    bole berinternet ;)

    yaya: sungguh loser aku kan
    haha

    ReplyDelete
  4. ilyn..kasihan kamu.siapala makhluk si kecil yang mengganggu itu eh?heheh
    kacau daun aje =P

    last2 kau berteleku di depan pc.ahaha =P

    ReplyDelete
  5. lisa: ape bole buat...
    heheheheh

    ReplyDelete
  6. halau je si kecik tuh. soh die g fac ngan el...

    ReplyDelete
  7. amar, aku tak sekejam ituuu
    hehehhe

    ReplyDelete
  8. amar, aku tak sekejam ituuu
    hehehhe

    ReplyDelete