mengeluh lagi

Menjadi seorang pelajar adalah tugas yang sukar.

Lebih-lebih lagi jika anda pelajar tahun akhir di universiti.

Bukan je tesis nak kena siapkan. Tapi ada projek. Ada assignment lain.

Kadang2, pegi bilik penyelia, asik takde.

Aku telah menunggu hampir sejam di bilik penyelia. Akhirnya berlalu pergi begitu saja.

Adoi...sakit bahu dan kaki aku berdiri depan bilik dia.



7 comments

  1. ye,aku juga selalu mengeluh.
    kak,nape tak buat appointment dulu kak,tak pasal2 je kene berdiri sejam.kalau aku,15 minit dah tata!
    hahaha =D

    ReplyDelete
  2. kalau dah masuk alam pekerjaan lagi susah ooo....

    ReplyDelete
  3. he he
    itu namanya ujian sebelum bekerja..
    macam kata chot,aku yakin keje nnt lagi la..
    susah nak m**p*s!
    :)

    ReplyDelete
  4. itulah lumrah kehidupan pelajar..
    tapi masa belajarlah masa yang paling seronok. bila time belajar nanti baru merindui suasana belajar

    ReplyDelete
  5. muke muriati macam dalam iklan astro.

    eh lupe.

    penyelia anda ialah zawiyah dan bukan muriati..manjang konpius aje

    ReplyDelete
  6. lisa : penyelia ni awal2 dh sound...xyah buat appointmt kerana die sgtlah teramatlah bz.
    die xsuke note2 depan pintu
    aiyaaaa

    chot: aduh!

    13may: adakah itu cool?? aiyok!

    mohdismail: tlglah diriku menghadapi dugaan iniiiiii
    huhuhhuhu

    tokketua: sgtlah btol! skrg ni pon rindu time skolah rendah menengah tol akkkk

    faridfadhly: muriati tu lect awk n sgtlah bukan lect jabatan org yeeeee

    ReplyDelete