Selamat Menimang Anak!

Aku baru je mendapat satu brite. Seorang kawan aku (bole dikatakan…walaupon xrapat sgt pon), yg hrtuh kawin…dh ponn mengandung. Wowww…cepatnya (die kawin xsilap aku, awl tahun ni jugak)! Ms aku dpt tau tu, aku gembiraaaa sgt! Ntah la…hrni aku dpt tau due org yg dh mengandung. Kak Zaimah (viruspadu@fotopages) dan Aimi (kawan aku tu).

Kak Zaimah ni pernah kehilangan anak die ms anak tu usia 5 bulan. Sedih sgt bace crite die. Bile dpt tau die mangandung, aku plak happy sgt. Hehe. Kemudian, ms aku tgh tgk2 Friendster, terlintas nk visit page Aimi. Skali, haa…dh rmi yang ucap tahniah kat die atas brite gembira die mengandung. Aku xtau la dh berapa bulan…nnt aku tanye die.

Terlintas jugak dalam kepala aku ni…ape rsnye seseorang tu bile die mngandung kan? I mean, aku xpenah terfikir. Bile dpt tau je Aimi pregnant…cam…terfikir ah. Sbb Aimi tu sebaya aku. Umur br 21 tahun. Tgk2 dh mengandung. Aku tak penah terfikir sebelum ni yg sape2 aku knal akan mengandung pd usia semuda tu. Mcm mane rs nye ek?

Semalam, aku tido awal sbb aku nak bgn sahur. Biaselah, puasa ganti. Ms aku tgh tido tu, FF call. Walaupon dlm mamai waktu tu, aku bole dengar ape yg die ckp, aku ingat semua (kalo die mamai, xde nk igt satu hapak yg aku ckp). And die ader ckp sesuatu yg aku rase best. Td pg, aku teringat ape die ckp mlm td.

Aku happy. Aku beruntung sbb FF sayang kat aku. Aku xpenah ader org sayang kat aku mcm FF sayang kat aku. Aku tak penah begitu menyanjung dan begitu respect lelaki lain selain dari abah aku sendiri. Sekarang, FF adalah lelaki lain selain abah aku. So, top list lelaki dalam hidup aku adalah FF & abah aku. Abah, yana sayang abah! FF, org sayang syg! Heee…=D (sambil blushing2 sket). Hhuhuhuhhu. =P


4 comments

  1. ape aa org ckp mlm td?
    ape yg lainnye..bukan cam biase jeke.

    happy 4 kak zaimah =)

    ReplyDelete
  2. hmm...kan btol.
    awk mane nk igt
    xpe2..
    biarlah ku abadikan kata2mu dlm hatiku ini..
    poyo plakkk ayat aku nih

    ReplyDelete
  3. heheh..
    ok gik ilynn leh berkata2..
    kalo chii tgh mamai..tatau pe merapu...
    last2 org tu soh tdo blk..
    miahahah

    ReplyDelete
  4. berbahagia hendaknye korang

    ReplyDelete