Selamat Datang haha

Selamat Datang kpd rakan2 aku yg baru and jugak yg dh lame knal. Thank you sbb visit blog nih. Dah lame nk wujud blog baru utk tulisan mlayu aku…tp xberkesempatan. Post2 lame aku blom habis diupdate semua dlm nih. Sket2 je baru. Bile dh abis, akan aku bgtau.


Kalo korg ader klik2 kat link2 sbelah tuh, ataupon korg tgk name blog pon dh rs cukup seram…aku cume tinggalkan pesan, Itu semua atas tanggungjwb korg. Link2 kat sbelah nih adlh blog2 yg aku suke bace. Dan ape yg aku suke bace xsmstinye aku ikut cara diorg. Bg aku, blog adalah ekspresi peribadi seseorg. Aku mempunyai peribadi yg tersendiri. Setiap org itu ciptaan unik Tuhan. Jd, lantak aku la nk tulis ape, nk ckp ape…sbb semua nih pendpt AKU. Tetapi, aku tetap tak menghalang korg dr mengkomen aku…sbb dr komen2 korg maybe sikit sbyk dpt menyedarkan aku. Amacam? OK?


So, skrg nih aku kat offc xde keje. Hrtuh keje dh abis…so relaks je la. Smlm first time aku naik departmt MyTV3. Semua boss kat ctu xde…blom blk from Jom Heboh. Jd aku borak2 dgn staff2 kat ctu. Diorg weekend pegi Finas, recording show Raya kat sane. Set for show tuh aku yg buat. Kirenye aku bangge gak la. Hehehehehe.


Apelagas. Ktrg mengumpat psl Siti Nurhaliza. Bosan. Tp aku mmg xpernah suke Siti tuh. Nyampah aku! Aku xpernah percaya dier tuh baik sgt smpi cmtuh. Kaaamonnnn…nk ckp dpn org pon control, transparent ah die tuh. Crite2 yg psl die b4 nih kebyknnye btol. Cume tabloid, syarikat TV semua tlg cover utk dier. Dpn penonton&peminat, br nk tunjuk baik.


Critenye ms show tuh, diorg2 nih tggu die lame sgt. Skali kuar, pki baju ketat nk mampos smpi producer suh dier msk blk tukar baju. Mmbr2 aku yg keje kat sane xsangke. Terkejut la apelagi. Dhla sorg tuh minat Siti nih. Mcm2 la diorg citer kat aku. Aku stop smpi sini sudah. Yg lain tuh, nnt2 la. Haha…korg msti nk tau lg kan. Biarlah aku saje yg tau (mcm tajuk lagu Farhan AF4 jek).


Selamat tinggal buat hari ini…Insyallahhh. =)


2 comments