Berdua & berseorangan

Bayangkan apekah perasaan bile pg2 bukak mailbox ader sampul surat besar beralamatkan nama kamu? Bayangkan perasaan bile sampul surat dibuka, terpacul CD 'Live' Cast Recording PGL. Aku menjerit! Aku xsangke! Segigih ni FF tlg carikkan utk aku. Aku amat terharu~

FF mmg mengotakan katanya kpd ku. FF xpenah jemu utk memahami aku. Utk memberi segalanya yg die mampu. Utk membahagiakan aku. Aku sangat beruntung drp kebanyakan org lain. Aku ptt sentiase bersyukur. =) Aku mempunyai seseorg utk membimbing aku.

Itu hari Jumaat. Hari ini dah Ahad.

Jadi, ape yg aku buat weekend? Parents aku & tiga org adik aku xde. Pegi Bangkok. Amboi! Aku ditinggalkan. Adik aku bwh aku pon tinggal. Family uncle aku yg tumpang umah dh blk smlm. Smlm jugak hari FF dtg. Tp, tak seperti hari2 lain, kali ni aku amik die. Kat Tmn Bahagia. Dan smlm jugak la antara hari2 plg bahagia buat aku dan die.

Agenda kami:

  • Jalan2. Aku belikan satu baju utk FF. Yg aku beli dulu dh ilang. (pk blk, cam xcukup je. Nnt nk belikan lg lah!)
  • Tgk movie Remp-It. Pd aku, xdela best sgt. Tp posisi kamera mmg cun.
  • Jalan2 kat Centre Park dpn OU wing baru. Best sbb ktrg borak2. Aktiviti yg mmg jd favourite ktrg. Borak2. Rinduuu nye kat FF!
  • Blk umah aku. Ktrg edit team. Dating, dating jugak. Team jgn lupe edit! Hehe.
  • Ptg mkn kat mapley. G Mosin (yg baru haa...yg lame byk sgt mmbr2 aku).
Best la lepak dgn FF. Mmg tak spt hari2 lain die jmpe aku. Kali ni aku jd driver menggunakan Estima family aku tu ("Kenapa tak gune BM(W) je?" uncle aku, adik aku & FF menanya aku soalan yg same). Xpela, aku dh biase bwk Estima. Beemer tu ader prob kat seat die. Stakat TTDI bole la. Anyway, aku tak penah bwk Estima tu jauh2...tp aku anta FF g KL Sentral. Giler tak? Mampos aku kalo mak aku tau!!

Dan hari ni, aku tinggal SORG kat umah. Org gaji kuar. Adik aku blk umah td, tp kuar blk. Jadi...aku keseorangan. Aku rindu FF. Die pegi Mid. Bwk keta lak tu. Tak nak plak naik komuter. Aku xbole nk jmpe. Sbb die jmpe mmbr die yg br blk dr Germany. Xpela aku tggl umah sorg. Best jugak. Layan blues.

Aku rindu FF...

0 comments