Aku masih ToW

Smlm aku check satu space aku dlm internet dan ade sorg kwn aku meninggalkan mesej yg menguris perasaan aku. Kawan aku tu adalah seorang yang dalam geng ToW (TTDIonWHEELS) aku. AKu tak marah. Aku cume berharap die faham keadaan aku skrg. Aku tau pd diorg aku tetap Ily 6-Pack yang carefree dan sentiase bersama dgn diorg smpi bile2. Mungkin diorg tak sangke aku akan berjumpe dgn seseorang yang aku btol2 sayangi dgn begitu cepat. Aku penah berkate, "Kalo aku kawin pon, 10 tahun lg. Aku tak berminat nk cari bf lg."

Tetapi mungkin ini takdir. Tapi aku tak pernah berubah. AKu masih ingat diorg. Jiwa aku masih seorang ToW. Aku rindukan diorg. Aku menganggap yg kwn aku tu masih tak biase dgn aku mcm ni. Yang lain kebanyakannya faham dgn situasi aku. Mungkin sbb dh ader tiga empat org yg ader gf, dan ader yg pernah ader gf.

  1. Arif @Rip mungkin terkilan kdg2 sbb aku dh xbole nk lepak slalu dgn die dan ktrg dh tak jamming mcm slalu kat umah aku (sbb aku pon xde kat umah).
  2. Crip tak kesah sgt sbb die pon dh taksub sgt dgn foosball die tu.
  3. Naf dah bertambah malu dgn aku. Die kate, "Sejak Ily dh ader bf ni, kenela jage2 sket." Hahaha.
  4. Naz masih mcm dulu. Melayan aku mcm melayan seorg adik pompuan. Tak lebih. Dan die yg plg support aku.
  5. Nik. Hmm...bdk2 kate die gay? Ke diorg saje kelentong aku?
  6. Mo@Nashwen. Name bapak lebih krg same dgn aku. Junior aku setahun. Tapi ntah mcm mane, tetibe dh jd salah sorg ahli. Diorg kate, Mo ialah girl's magnet. Haha. Tp yg die magnetkan, manjang awek2 mat salleh. Cheh!
  7. Cobaltte. Dah lame sgt aku tak chat atau borak dgn die. Die ni seorang yang byk nasihat. Tapi die reti nasihat org, utk diri sndiri...x reti. Die sorg sahabat yg best kalo nk cite2 masalah.
  8. Dan. Die kat US. Tp bile blk, mesti lepak dgn ktrg. Aku trigt dulu...ms aku skolah rendah. Ms tuh temper aku teruk sgt. Ader skali aku marah ape ntah kat die, aku tendang2 pintu gate die. Smpi xbole bukak. Byk sgt kenangan dgn die & Arif (sbb ktrg sejak skolah rendah rapat). Nnt2 la aku cite.
  9. Hisyam. Die ni sengal sket. Ntah knp, slalu ala2 gaduh dgn die. Die suke nk bantah ape je yg aku ckp. Die suke Arsenal yg gile2 punye. AKu lak suke kutuk2 bg die panasss. Hahaha. Die kdg2 ktrg panggil, "Awek." Rambut die panjang sgt dan straight mcm dlm iklan syampu. Kalo Arsenal kalah, kdg2 sampai xdtg skola sbb nk elak kene katai. Byk gak kenangan dgn die ni. Nnt aku cite gak.
  10. Swen. Sesuai dgn org die. Jalan pon mcm itik. Dulu skola rendah ejek die, "Itik gembo2." Hahah. Die ni obses dgn sorg pompuan, "Nadiah Ili." Skrg ni, tak la kot sbb Nadiah ni jd gf sorg mmbr ktrg. Wahahahahahah! Swen ni satu je. Die cam xbrp nk respect pompuan sgt. Hmm...
Itu la antara member2 ToW aku. Rmi lg tp payah aku nk tulis semua. Rmi sgt mcm Fazly, Fahmy, Hadiid, Hazim dan lain2 lg. Byk kenangan aku dgn diorg. Yelah, aku knal diorg dr skola rendah smpi skrg. Yang aku knal dr Tadika pon ader! Banyak sgt kenangan manis & pahit aku dgn diorg.

Parents aku knal mmbr2 aku ni. Mak aku dh knal mane satu yg bole dipercayai. Rata2, mak aku knal parents diorg. Kalo org lain tanye, "Mak ko tak kesah ke kuar dgn diorg ko je pompuan?" Aku cume jawab,"Dari kecik aku kawan dgn diorg. Bertahun2 dh. Mak aku knal semua."

Kalo aku tak knal setiap sorg dr diorg, hati diorg cmne, aku takkan kuar dgn diorg. Tp aku tau menjaga diri aku dan aku pon knal diorg dr zaman aku kecik lg. Oleh itu, ptg ni aku akan lepak dgn diorg kat mapley kalo diorg jd lepak. Hehe.

4 comments

  1. pergh..geng lepak pn ade name tuh..grand lak tu..apsal tempat aku xde name tu ye..nk buat ah gni..

    klawang on street(KOS)
    -kami xde krete

    ReplyDelete
  2. aku pon nak gak.

    geng aku

    P.O.W.
    (plentong on strit)

    ReplyDelete
  3. ToW vs [cJ]

    [cJ] plak name gang aku. hohoho, nnt aku nk cite gak.

    mari kite ramai2 abaikan si misteri sebuah taman yang sungguh kesian. die nk join kite tp x leh.

    ReplyDelete
  4. ikan: nk tgk logo ToW? hehehehehhe
    knp klawang?

    mst: sape misteri sebuah taman?

    amar: aku tau gak psl name geng ko. tp xphm apesal [cJ]

    ReplyDelete