Aku tak tgk TV

Aaaaaiiii...aku dh xtau ape nk jadi dgn stesen tv zaman skrg. Mmg...terlalu mengagungkan artis tu satu. Satu lagi, berlumba2 utk mengaut untung, mendapat rating yg tinggi. Aku ni, walaupon keje kat TV3...tp aku sgt2 malas nk lyn. Bagi aku, Astro ni pandai dlm strategi diorg. Obviously, x ramai yg akan tgk Siti. Sbb kalo tgk pon, tgk diorg duduk je. At least rancangan Mawi & Ina ader ckp2. Xde la boring.

Aku? Seperti biase, aku xtgk tv. Aku melanguk dpn komputer kesayangan aku ni. Aku berchatting, menulis, memikir... Mak aku sibuk tgk Siti, aku ckp kat die..."Xpayah la...tgk diorg tu duduk. Baik tgk Mawi tu. At least ader ckp2." Aku xsuke Mawi mahupun Siti, tp aku berfikiran rasional jugak. Tapi...td aku nk tgk CSI. Al-maklumlah dh lame xtgk tv. Bile ader CSI, aku nk la tgk. Skali mak aku tukar tgk Siti. Alaaa...

Member aku sorg nk fly awal September ni (ape ni...blom bday aku ko nk fly dah? Tak aci la! Awek ko pon br lps bday ms tu. Sian die!). Aku dh janji akan spend time dgn diorg. Dah lame tak spend time, aku xtau pon yg member aku bernama Fahmy msk hospital. Appendiks. Menurut Naz, die okay. Alhamdulillahh. Kalo die ader lg kat sane, maybe aku visit la.

Anyway, esok aku ader keje. Aku nk kene wat CD Cover. Malas pon ader. Tp, keje tetap keje. Lalu...aku pon ingin mengucapkan Selamat Malam kepada warga blogger2 di luar sane. Sape yg tgh tgk Siti&Datuk K nye atau Mawi&Ina, .....aku xde ape nk ckp. Aku nk tido dan menenangkan fikiran aku.

Asip, aku bole buat entri yg xde psl FF tau! Wahahahahhhaha.

3 comments

  1. apa tugas televisyen itu sendiri yng kite kene paham, MENYAMPAIKAN. mereka sekadar menyampaikan apa yang penonton mahu. lebih-lebih lagi astro, siaran berbayar. we, viewers, pay to watch what we want and they have 2 serve it. bagi orang yang macam kita, masih lagi mempunyai pilihan, dengan satu butang kita boleh tentukan to turn on/off the tv. as simple as that. sekadar pandangan...

    ReplyDelete
  2. Asip, aku bole buat entri yg xde psl FF tau! Wahahahahhhaha.

    wow tahniah anda berjaya membuktikan kepada asip lubuk.

    ha ha.

    ReplyDelete