pagi

Fuh!
Weekend yang sangat memenatkan!
Tapi juga amat menggembirakan!
Woohoo!
Aku telah melibatkan diri dalam aktiviti membuat cupcakes!
Ni semua disebabkan FF. =)


Dan aku juga rasa sangat malas untuk pegi keje esok.
Sebabnya ialah aku kena keje pagi.

Keje pagi ade beberapa sebab yang tak best:

1. Kena kuar rumah pukul 7 pagi.
2. Muka masih dalam keadaan yang tak fresh.
3. Tak breakfast = perut kosong = LAPAR
4. Bila balik, gerenti jam.
5. Minyak cepat habis berbanding balik malam.

Jadi, aku berharap...
Alarm clock aku yang sudah mcm cirit...
Dapat berperangai dgn baik dgn mengejutkan aku esok pagi.

10 comments

  1. best sungguh cupcakes anda!!

    kesedapannya hingga menjilat dinding!

    mak pon ckp cake awak best hehe

    bestla harini.26 aug tulis dalam diari anda ye

    tata miss u

    ReplyDelete
  2. hehehehhehe
    semestinya!

    miss u too!

    muah muahxx

    ReplyDelete
  3. MISS U MAMA TUU.

    ERRR..

    DE BISNES KAP KEK KE?
    AKU MAHU TEMPAH,
    TAPI MAHU MURAH,
    JUGA SEDAP,

    MAHU YANG BANYAK JUGA,
    AKU DEMAND,
    KASTEMER ALWAYS RITE

    ReplyDelete
  4. uihh..miss u too babe/...

    who's farid?

    dont play three sticks behind me!

    p/s=bg la geng cacat rasa kek tu

    ReplyDelete
  5. miss u, muah muah

    kappakeks.blogspot.kom

    ReplyDelete
  6. adamjuni: blom ade lg bisnes cupcakes. hehehe kalo nak..sile la bgtau. nnt akan ku buat utk ko

    sisepi: bile aku nk bg korg rasa? korg bukan slalu ade kat bangi. turun bangi bgtau awal2...leh aku buat kek

    amar: hahahahha aku dirindui yeahhh
    nak gambarrr!!!

    ReplyDelete
  7. aku just nk ckp, gmbr nih aku yg snap.
    n cupcakes yg lawa sume aku yg conteng!
    nor buat buruk kn?
    ehehehhe

    ReplyDelete
  8. aku pon buat lawa!!!
    huhuhuhu
    weh..aku nk buat cupcakes lagi
    jom!

    ReplyDelete
  9. wah...bagi cupcakes kat laki dia jers..

    kenapa ek, kebanyakkan blog aku buka mesti ada gambar cupcakes...musim ke apa!

    eh, KTR yeeee...suatu masa dahulu aku pernah bersekongkol dengan geng KTR...

    buih
    buih sabun...
    aku dah tak ingat ha ha

    ReplyDelete
  10. hehehe nak cupcakes ke?

    hmm kire musim gak la...tp xsemua org buat sedap. sebab diorg buat just utk cantik je. i wanna try do cupcakes yg simple but ppl can enjoy

    die kene ade warm-up dulu b4 lagu buih sabun tuuu...
    hmm...lepak dgn KTR? tahun bile tu?
    my senior or junior?
    coz KTR ni tiap tahun sgt ramai...name rimba pon makin xdpt jejak. ade name rimba tak?

    ReplyDelete