hi cacat!

Geng cacat.

Sila nyatakan kecacatan kalian.

Kalo tak, tak boleh dapat gambar yg clean dan besar dari aku. Ngahahahahahahahhaha!

Ye, saya kejam!


15 comments

  1. dalam ramai2 aku badan aku athletic..

    err..err..

    dalam ramai2,topi grad aku je ada pin..tekala..(apa nama die,motabod ke?)

    ReplyDelete
  2. mortarboard a ahh..
    ko je yg kene letak pin ek?
    hehehehheh

    ReplyDelete
  3. patut tukar ngan aku, aku nye cam cap.. sesuai untuk.. err...

    ReplyDelete
  4. anyway, aku member MATA. aku merupakan watak utama dalam gang cacat, tengok gambar dah tau...

    ReplyDelete
  5. amar: chehhh..tau la ko yg sponsor. tp bg la ktrg can nk enterframe
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. amar, time kasih krn mensponsor

    dan juga,

    tahniah kepada incik sepi kerana telah menjadi org pertama menerima batch 1st gambar photoshoot konvo

    ReplyDelete
  7. nampak bena aku smangat mcm org gila kan..

    ReplyDelete
  8. sepi: semangat yg jitu ye tak hehehehe

    kecik: dgn gigih kecik tlh call aku nk tau mane nk dpt gambar heheheh

    ReplyDelete
  9. ko dah kena tag dgn aku..jgn lari aaa

    ReplyDelete
  10. takde yg cacat pun!
    ???/
    hehe

    ReplyDelete
  11. chot: alamak! lariiii! heheheheheh

    tongah: wsalam...hehe sile dtg lagi!

    nezjoe: kene kenal dulu..baru tau ape cacatnye! hehehehe

    ReplyDelete
  12. hah. gile kejam statement untok mendapatkan set gmbr tuh. haha.

    nezjoe: kene kenal dulu, baru tawu.

    kewl lah.

    ReplyDelete
  13. dadai...skali skala mesti kejam
    baru leh ber-business
    huhuhuhuhu
    (tapi bkn kejam kukubesi haaaa)

    ReplyDelete