isnin yang malas

Sedap betul tido pagi ni.
Tapi alangkah malangnya, bangun tido je badan sakit2.
Punca berjalan sakan weekend ni.
Endless shooting malam Sabtu di wedding team lead aku.

Dan juga dikejutkan dengan rancangan pertunangan seorg yg kuanggap adik.
Huyyo...mau langkah aku gamaknya!
Tapi, aku faham dan aku sokong! Hehehehe.
Errr...bile pulak turn aku yek? =P

Buat masa ni gambar tak sempat utk aku paparkan.
Akan aku update secepat mungkin ye.

Kalo tido lagi sedap jugak ni...
Ah! Keje keje!
Selamat berkeje lagi semua!

7 comments

  1. aku juga letihhh
    tp sebab tak bekerja seronokk gila tdiooo
    dh la sejukkkk.hmmmm..besh! jgn jeles ;p

    ReplyDelete
  2. Brrrr...sejuk!
    aircond kat tempat keja ni kuat sgt :)

    ReplyDelete
  3. lisa, aku pon mau tido!!!

    13may, tmpt kerja aku pon sejukkkk

    ReplyDelete
  4. salam,

    beratur ambik nombor dulu..

    nanti dah sampai turn baru boleh..

    (",)

    ReplyDelete
  5. org tu bila lg nak bertunang ye...

    ReplyDelete