02:14 Hours

Aku sedih ni.
Sidang konvo aku tak sama dgn FF.
Dan..bermakna jugak yg aku kene amik 2 hari cuti sbb raptai & konvo aku pada hari kerja.
= (

Walaubagaimanapun,
kerja aku ni...best at a certain point jugak.
Mostly rakan2 sesama fakulti satu team dgn aku.
Cumanya, sebelum ni, aku tak penah bercakap dgn diorg2 ni semua.
Masuk company ni, ktrg jadi satu geng. Rapat pulak tu.
Pelik kan?
Hehehhe.

Kerja aku ni berkaitan dgn IT.
Tapi ktrg mmg required to cakap dlm English...
sbb bahasa utama bagi company ni mmg English.
Bukan nak kata kite tak boleh cakap Bm ke, Cantonese ke, etc
Tapi kalo org2 luar jabatan, kene ingat to always communicate dlm English.

Ada beberapa perkara yang aku tak suke sgt.
1. LRT station jauh dgn tempat kerja. Penat tau jalan!
2. Makan kat KLCC adalah teramat mahal ok! Cekik darah ke ape?!

17 comments

  1. ok aa tu..brla world...nape tak same?kau sesi pagi 12hb ke..

    ada x org opis kau nama ashrina

    ReplyDelete
  2. si sepi: sesi aku 15hb bley akk!!! wehh,rajin2la sket dtg hari aku konvo. huhuhuhu.

    aku blom jmpe lg org nama ashrina. office aku ade 20++ tingkat ye..

    ReplyDelete
  3. alaa, jln skit je...nnti barulah fit skit,hehehe...:) tahniah konvo nnti tu ek..FF ari ape plak?

    ReplyDelete
  4. eh ko kerja dekat klcc ke? apsal tak sound aku....bola la ko blanja aku nanti...heheh
    lain kali makan dekat wisma central je...murah pun murah...

    ReplyDelete
  5. UM tak tau lg bila sume benda2 konvo tu.bolehh?ke aku yg tak tau.hahaha.
    tak keje lagi ni.nk keje =(

    ReplyDelete
  6. faisal:badan dh kecik..nnt kecik sgt senang patah lak. heheheh
    tq! FF konvo hari ahad..kt hari rabu. sedihhhh

    chot: cheh,igt ko yg nak blanje aku. wisma central katne? xtau lakkk....bole aku gi nnt tgk ape2 mnarik kat situ

    lisa: baik ko check kat portal um ke ape. ktrg bdk2 sem 3 dh kuar dh hari2 konvo. result je xkuar lg. relax dulu...kang keje,ko dh xleh nk relax2 tau

    ReplyDelete
  7. cekik darah???
    mesti lama lama hang muntah darah...

    hahha

    ReplyDelete
  8. bawa saja bekal..
    :)
    boleh save duit untuk majlis kahwin nanti..
    FF pun suka
    hihi

    ReplyDelete
  9. 13may: itulah masalahnye! skrg ni tiap2 hari muntah darah! huhuhuhuhuhuh

    nezjoe: nak bwk bekal slalu tak sempat. minggu depan kene biasekan bwk bekal la. tak pun makan roti je mase lunch. boleh gain weight skali! hehehehhe

    ReplyDelete
  10. aku pernah lunch lagi mahal kat klcc iaitu di klgcc...

    tgk menu terus terkedu...

    skali PA boss ckp "boss belanje"

    terus aku order nasi goreng yg berharga 2 digit.

    p/s - ini lah dia boss yg aku ckp company dia dah bankrup tu

    ReplyDelete
  11. bojed: hohohohoho. klgcc! penah gi situ main bowling & badminton je. xpenah makan situ. agaknye sbb boss ko terlalu generous la kot company bankrupsi. =P (bkn fitnah, lawak2 je)

    ReplyDelete
  12. Cik Ilynn,
    I second Joe's idea..
    Saya yang keje kat kampung ni pun slalu bwk bekal je, walaupun dua keping roti gardenia yang disapu planta..
    Huhuhuhuu..sedih tak?

    Hahaha..nasib baik tak bawak ubi kayu kan?

    ReplyDelete
  13. ahha..biasa la tu cos kdg2 ble kite x knal sgt org tu..kite mmg cm x rasa kite ssuai kwn dgn nye..hehe


    ahh..
    pnyelesaian kpd masalah cik ilynn yg kedua..
    bwa la bekal dr umah..huhu

    ReplyDelete
  14. miss_tree: uish..kalo bwk roti je,mmg xcukup makan la kite ni! igt nk bwk bekal nasik ke mee ke next time la...jimat sket

    haziqah: bkn sbb rs xsesuai kwn dgn diorg..tp sbb b4 ni diorg lain jabatan...hehe

    ReplyDelete
  15. bawak nestum la. oat ke.

    ReplyDelete
  16. fiq: hehe. mulut masin. my collegue sorg td ade bwk oats.
    but xbrp suke oat. roti bole la

    ReplyDelete
  17. bwk la bekal
    ;p

    ReplyDelete