Eurocopter



Assalamualaikum.

Gambar di atas dah 3 bulan yg lalu.
Outdoor pasangan pengantin yg sgt humble & murah hati.
Alhamdulillah, rezeki Allah nak beri...
Aku diminta shoot & dapat menaiki copter ni.

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.
Tak pernah aku sangka dapat experience mcm ni.
Kalau biasa, kita yang kene bayar naik copter ni,
tapi ini aku dibayar utk ambil gambar DAN dapat naik sekali bersama diorg.

It's a wonderful experience.
Dan aku bersyukur sgt2 atas rezeki yg dh diberi pada aku ni.

Oh, lg satu, copter mcm ni x panggil as Helicopter tapi Eurocopter.
Helicopter lain compartment die.

So, skrg ni aku tgh busy nak settlekan job2 lain.
Insyallah aku cuba utk lebih gigih meng-update blog.
Buat masa ni, selain job2, byk juga yg sedang berlaku dalam hidup aku.
Ada yg aku boleh cerita, ada yg peribadi yg xbole aku nak cerita sgt.
Tapi satu2 lah dulu ye.

Jumpa di lain entry.
Salam. =)

1 comments

  1. nice pic dear..lepas ni tunjuk la sikit pic yg awak snap ye.sure cantik...

    ReplyDelete