Amin + Sara = AA

Assalamualaikum.

How are you guys today? Harap2 tiada Monday blues...

Aku agak busy this few weeks, so nak tulis blog pun susah jugak la nak consistent.
Hari ni nak citer pasal member aku & FF di UKM dulu..
Dia baru ni dah kawin & dapat anak..
Lepas kahwin hrtu, die ade accident smpi jari nak terputus.
Tapi dia ni rilek je...time jari die putus tu, sempat lagi amik gambar post kat FB.
So dapat la kawan2 die tatap gmbr dgn darah & tulang bagai. Ngeriii.
And ade time ktrg jumpe die di kedai makan pun, dia bg tgk jugak (bg sape2 yg lalu nak tgk la).
Aku rilek la..bole tanye2 lagi apesal jadi semua.
Alhamdulillah, jari die dh pulih rsnye.

Then, hrtu dia baru dapat baby.
Aku, FF & sorg lg member, Ikan, dgn gigih pegi visit die & wife & baby.
Time ktrg smpi kat taman perumahan dia tu, ktrg terpaksa tunggu dia sbb x jumpe rumah die.
Tunggu punye tunggu, last2 nmpk dia naik motor, and ktrg follow je.
Tup tup, rupanya waktu die nk amik ktrg kat jalan td, die kene langgar bas.
Aduh!
Tapi aku tgk die rilek gak mcm biase..
Alhamdulillah, xde yg serious berlaku...ade la laporan polis dibuat semua...

So, anyway, baby die comellll Masya-Allah! Muke byk ikut maknya, tapi tang mata mmg ikut member ktrg tu.
Bile tanye nama, aku dengar cam Adele...terkejut aku trus tanye baby die pompuan ke laki.
Skali ejaan & sebutan lain la...mandai2 je FF tukar sebutan jadi Adele. Hehe.


Mari aku perkenalkan korang kepada baby yg henchem ni...Adel Akmal.
Haha. Kebetulan, FF punye cousin yg plg rapat dgn die name Adil Akmal.

So, Big Congratulations Amin & Sara!! =D Bile tgk gmbr Adel ni, terasa gembira sgt2 for you guys.

Selamat dah sorang jadik bapak.
Ni tgh menunggu lg sorg ni, Ikan & wife.
Time aku menulis ni, mereka masih menunggu dgn anxiousnya. Bila la baby nk kuar ni...due date pun dah lepas ye x? Hehe.
Apa pun, spt yg aku & FF plan, kami akan turun ke Melaka once the baby arrives. =)
Semoga selamat semuanya...aminnn.

0 comments