menggagah

Haloo!

Hehe.
Apa khabar semua?
Aku tengah sibuk dalam kerja fulltime yang makin memakan tenaga aku (grrr!),
fotografi (yang menyenangkan aku), meng-edit gambar (yg juga menyenangkan aku),
mendesign logo & business card.
Tak lupa juga tugas aku menjadi separa orang gaji di rumah (sebab maid dah takde),
peneman FF ketika dia memerlukan aku,
dan semua ini memakan masa & tenaga aku.
Lebih2 lagi apabila kerja full time ialah pada waktu malam.

Aduh!
Perit itu perit.
Sedangkan orang di rumah kurang faham situasi aku dan kerja aku,
apatah lagi orang luar.
Tapi aku gagahkan.
Sebab aku ada misi.
Misi fotografi huahahahah.

Anyway, sila pergi blog ini.
Aku suggest perempuan je la.
Sebab di sini punya barang2 yang berkenaan perempuan sahaja.
Oh, ini ialah mempromosi blog ini.
Yang bukan aku punya blog ye!
Hehehehhehe...tapi memang aku kenal la tuan punya. =)

Itu saja buat kali ini.
Aku nak sambung buat kerja.

0 comments