senangnya dalam hati!

Hai!
Senangnya dalam hati
FF nak balik sini
Seperti dunia hai ana yang punya!

Yeazzaaahhh!
Esok pagi2 buta, FF balik!
Skrg ni dah lama dia tak call.
Msg je.
Kredit nak abis la kot.

Hari tu aku tgk Trek selebriti.
Mila & Aswad jadi hos.
Sebabnya si Jimmy tu pegi umrah.
Trus aku terfikir. FF jumpa tak si Jimmy tu?
Rupa2nya...satu hotel!!

Hmm...sepatutnya skrg ni aku kena buat tutorial aku.
Tapi, aku tgh buat satu benda utk FF nih.
Errr...takpela kawan2.
Aku chow dulu eh.
Nak siapkan benda FF nih
hehehhehhe
Tutorial?
Nantilah!
=P

8 comments

  1. ahha..tak leh bla FF satu hotel ngn jimmy..
    yeh..ilynn akan lpas rindu..hehe
    eh..apa yg spesel tuk FF tu..kongsi la..jgn x kongsi cite ye..hehe

    ReplyDelete
  2. nak autograph!!

    ReplyDelete
  3. salam,

    wahhh!..

    dunia ni anti yg punya ya..

    (",)

    ReplyDelete
  4. babe...
    sukenyeeeeeeeeeee..hihi

    apsal ade tutorial lak?oh,kau tgh buat sem khas.lupeee =P

    ReplyDelete
  5. meh ur emel and batek's emel.

    ReplyDelete
  6. Ingin komen tapi tak tahu apa.
    hehehe

    sorry.

    -can i link up your blog to mine?

    ReplyDelete
  7. haziqah: hehehheeh dh lepas rindu dah!!

    nor: ade byk org die jmpe. fahrin,linda onn uwek,amy search,jimmy...mane satu nak? hehe

    bang_gugar: hehehe yeazzaahh

    lisa: mestilah sukeeee. suke FF balik. tp tak suke tutorial.

    13may: heee heee heee

    nezjoe: that's okay. sure,go ahead n link. =)

    ReplyDelete