First Day

First off, aku turut sedih atas pemergian seorg ahli Kelab Teater Rimba, yg aku kenali sbg Abg Jamal, 2 hari lepas. Takziah kpd Kak Pek, keluarga Abg Jamal dan keluarga KTR juga. Aku dpt tau drp bulletin Ahong...straight aku call Kak Salwa. Dhla aku siap blur lg...xigt mane satu Jamal nye. Bile dpt tau btol la brite tentang Abg Jamal, aku tersentak skejap. Benar2 trase bhw hidup kite ini hanyalah sementara. Buat pengetahuan korg, Abg Jamal ni jugak merupakan super senior TR di FTSM. Jadi, Al-Fatihah buat arwah Abg Jamal.

Okay...moving on. Hrni hari pertama LI. Mcm mane? Msti rmi antara korg yg xde keje nk buat kan? Same la aku. First day at TV3. Xde mende yg aku buat selain mengadap komputer and duk berinternet. Tp aku buat jugak photoshop sket2 sbb boring sgt dah. Department aku ni dgr kate cam bz...xde keje. Tp aku tgk cam..ape kejenye? Xnk bg aku keje ke?

Oh...ader bad news. AKu xleh nk daftar. Kene byr Rm15.00 kat sane. So, aku mntk tlg Salwa buat kan. Tgk la mcm mane. Bole ke tak. Sbb UKM ni leceh. Kene g buat sndiri. Tp kt doa same2 so bole buat. Adoiiii...ssh rupenye kalo lewat mendaftar ni. Adeh! Aku mntk watkan Farid nye skali. Xpela...alang2. Aku gak yg mskkan duit nnt.

Eh..apesal aku lapar ek? Aku mkn awl sgt ke ape? Mcm2 la perut aku ni. Itu jela wat hrni. Nak carik bende nk makan la! Anyway, bg rkn2 aku yg tgh LI...kongsi la pengalaman LI kat cni. Bgtau mcm mane First Day korg. Alright ke tak? Ader yg dh start awl2. Xkesah la..sile2 kongsi! Hehhee. =)

0 comments