Apa ada dgn kerja?

Aku tak update dh brp hari dah. Bole kate aku busy gak ar. Skrg tgh nk settle kan 3 job yg kene anta this Monday. Gile xgile kan? Adoiii...aku smpi btol2 sakit bahu yg teramat sakit. Siap dgn kene drive semua. Ngadap komputer mmg xigt punye lah...rsnyer non-stop!

Parents aku bertolak g Jakarta Rabu hrtuh. So, aku lah yg kene settlekan adik2 aku kat umah. Anta amik diorg tuition semua. Diorg blk umah hrni...skrg dh smpi airport. Tgh tggu bag. Haha. Pstuh dgn slambe aku ckp la aku bwk keta g keje. Ahh...aku bole bwk. Slambe sudahhh. Alhamdulillah slamat je bwk keta. Farid la risau kat aku...=)

Harini aku g keje. Blom penah lg hari Sabtu g keje...aku lak yg g. Pdhal TV3 ader Family Day kat Sunway...tp ader yg kene wat keje tu...kene la g. Kebetulan Hamdi pon ader keje. Dier kene jaga show. Aku lak kene buat promo. Promo for upcoming slot TV. Bile dh kuar nnt, aku bgtau korg ape tajuk dier eh. Mule2 aku budget smpi tghr je...skali smpi kol 4 ptg! Farid terkejut aku keje smpi kol 4. Mcm hr keje biase je. Huhuhuhuh.

I guess the best part of the day is the part where Farid dtg mlawat aku. Kjp je. Ktrg g amik adik aku taekwondo, g makan&blk. Hrni aku rs la yg aku btol2 syggg sgt kat dier. Aku byk doa & mntk kat Allah for kebahagiaan ktrg. Alhamdulillah...ktrg managed get through masalah2 yg dtg kat ktrg. Masalah yg kecik & yg plg besar so far, dh dpt diatasi. Alhamdulillah...bersyukur aku sbb adernye kasih syg antara ktrg berdua. Aku berdoa yg ktrg akan berkekalan&direstui&sentiasa dirahmati.

Anyway, korg tgk tak konsert AFMasuk? Aku stakat Zila je tgk. Pstuh aku maleh dah. Pd aku, Zila tu mmg lawa gilerr. 'Lawa' kat Zila ni bg aku bkn stakat tang muke dier je...tp aku suke personaliti dier. Kewanitaan&kemelayuan dier. Dh ssh nk jmpe pompuan mcm ni. Lg satu, bile aku tgk muke dier cam rs...sejukkk je. Bgs la kan.

Ader few org lelaki ckp kat aku, zaman skrg ni dh ssh nk cari pompuan yg btol2 fit dijdkan isteri. Maksudnye, yg bkn kampung sgt&bkn bandar sgt. Yg sedap mata memandang, yang menarik perwatakan dier, yg menjaga tingkah laku tp xde lah control sgt,yg pandai berlawak&bergaul dgn cara yg disenangi...mcm2 tu lah. Aku sbg pompuan..rs, ader je. Cume kalo duk kat2 bandar ni&environment dh asik tgk pompuan yg xbest, mmg la xjmpe.

Ala...lelaki pon ssh nk cari yg baik2. Skrg ni bace kat newspaper, mcm2 la. Rogol, raba, incest, dadah, bunuh...aaaiiii. Semua keje lelaki. Sape kate pompuan baik je yg ssh nk cari? One good thing msk IPTA, korg leh dpt jmpe lebih lelaki&pompuan yg baik2. Prospect lg luas lah! Hehehheheh. Aku bersyukur dpt Farid. Seorg yg btol2 syg&faham diri aku. =) Aku percaya yg Allah tetapkan pasangan yg sesuai bg seseorg tu. "Manusia yg baik dijadikan untuk org yg baik..." dan mcm tu jugaklah sebaliknye.....

P/s: Org janji org akan lebih kuat & berusaha dgn sehabis2nye utk hidup&cinta ni.

0 comments