Bakal mendapat seorang biras x lama lagi

Assalamualaikum,

Dah pun Friday lagi. Tinggal lagi 7 hari++ nak ke big day adik ipar aku.
Persiapan mmg dh start.
Khemah tgh pasang, org pelamin pun dh buat keje.
Awal kan?
Hmm..ade la cerita2 di sebalik keawalan diorg buat keje ni...tapi xde yg negatif ape pun.
Semua positif, a-okay je. =)

Bakal biras aku dh pun tinggal kat sini...so dh mmg mcm family habis la.
Kalau nak tau, 3 hari sebelum arwah meninggal hari tu, die masuk hospital.
Ligamen putus.
Haa...bayangkan, time tu lg 3 minggu nak kahwin, bole plak jadi mcm tu.
Kemudian, bakal bapak mentua meninggal pulak.
Mmg haru la.

Jadi, sebab die ni pun org jauh, kami suruh die tinggal je skali.
He needs full rest if he wants to be able to walk during the wedding, kata doctor.
Jadi MIL pun ckp biar je die duduk skali dgn kami, at least ade org bole tgk2 kan.
Skrg ni alhamdulillah, dh x payah pakai tongkat sgt.
Dah byk bole berjalan & duduk bersila pun no hal.
Tapi mmg nak kene operate tu nnt, nk mskkan artificial ligamen.
Lepas kahwin la kot.

Anyway, bakal biras & FF mmg sgt kamcing.
Dua2 pun gile Arsenal.
Yg time Arsenal dtg hrtu, die, FF, aku & Lulu gigih pegi meet & greet together.
And die ni pun lebih kurang sekepala jugak dgn kami..jadi xde masalah kat situ.
Kami mmg dh anggap die mcm family la.
Aku tgk die ni pun mmg sincere & mmg baik..
Skrg ni mane la ade ramai org yg mcm tu ye tak..

Haha..sebenarnye aku xtau nak tulis ape sgt pun.
Tu je la aku dpt tulis sbb dh seharian aku duk umah ni ngadap MIL & bakal biras aku tu je.
Ok lah..aku nak sambung keje yg terbengkalai ni.
Salam.



0 comments