Puding Custard

Untuk beberapa hari ini, aku sangat terasa ketiadaan FF.
Yelah, aku nak call siapa lagi kalo bukan dia?

Maka, aku pun mem-bz-kan diri tolong mak aku buat kerja.
Mak aiiii...1500 borang aku nak kene buat!
Psl bukak acc untuk pink form.
Tak larat den!
Sampai merah2 jari aku!
Mujur lah aku akan mendpt upah huhuhuh
Tapi duit blom dpt lagi.....hmmm....

Dh lepas drp tu, aku mem-bz-kan diri lak ajak sepupu2 aku kuar.
Nasib baik diorg ade kat sini nk pegi konvo sepupu aku sorg tu.
Taklah aku kesorangan.
Tapi dalam kuar2 tu jugak, aku sempat membeli hadiah untuk FF balik umrah nanti.
Confirm dia suke. Yezzzzzaaahhhh!

Walaubagaimanapun....
Berita paling gembira buat aku ialah...
FF msg dan call!
Oh, bahagianya aku!
Terlompat2 dan terjerit2 aku dalam bilik.
Hehehehhehhe.
Kepada rakan2 FF,
dia sihat di sana...hari ini dia bertolak ke Mekah selepas melawat Madinah.
Doa2 lah agar dipermudahkan perjalanan ibadatnya di sana ok.

Maka, di pagi ini...
Aku ingin pergi mandi dan bersiap.
Sebab kejap lagi Atok aku nak ajar aku buat pudding custard terbaek yang penah aku rasa.
Yeaaahhhaaahhh
Jom!
Sape nak?

11 comments

  1. wah! moga FF selamat dan selamat:)

    ReplyDelete
  2. i nk puding custard..!!!
    oh sudah terliur daku..hehe

    adeyh..prsaan rindu mmg gilew dibuat nye kn..huhu

    ahha..msti abis nk roboh bilik ilynn cos srunuk sgt..lalalala

    ReplyDelete
  3. So ur in luv.....

    Psss.... FF tu macam Final Fantasy je.

    ReplyDelete
  4. amar: aku dh gi ou smlm laaaa

    13may: hehe..13may bile nk pegi umrah lak?

    haziqah: nak??? jom la buatttt
    =P
    hehehhehe takdela roboh...tp gamat satu bilik!

    pegawai: yup! hehe

    ReplyDelete
  5. ilyn!
    syiook nye u dok umah.
    bila masuk keje?kata dpt keje.
    oh aku tau betapa perit rase kau rindu ff.hahaha =P

    nak puding itu jugakkk!!

    ReplyDelete
  6. msk keje very late june
    esok nk buat puding tu la...terliur pk psl puding tuuuu

    saya rindu ff tiap2 hariiiiii

    ReplyDelete
  7. mcmana ko tahu aku kerja mana? ko main tembak je ni...

    ReplyDelete
  8. azzam: yeeeeee

    chot: hehe sbb ko asik kat klcc je...company tu dokek situ gakkk

    ReplyDelete
  9. aku bengang coz dpt mkn puding custard sket jerk!!
    wt la lg!
    huhuhu

    ReplyDelete