Exam around d corner

Aku kat umah ni! Huhu. Mak & adik aku g Bandung. Waahhhhhh! Gile aman! Esok aku blk UKM blk. Duk umah xstudy dow. Aku nk settle LI aku la. TV3 ni lembab sgt nk confirm. Aku igt nk mntk kat Karangkraf. Amcm? Hehehheheh.

Haaa...igt tak ader post aku citer psl mamat ni yg xsuke kat aku? Aku rs tanggapan aku salah la. Sian aku tuduh die bkn2...dier tu dhla baik. Sket je gertak, aku dh trase. Apelah aku ni!

Aku nk kene fokus la exam ni. Xbole nk melencong2. Kang xblaja jawabnyer. Tgk, skrg ni aku berinternet. Psni aku igt nk kemas2 lak bwk barang blk UKM esok. Aii...jgn aku xstudy mlm ni sudeh.

Sbenarnyer aku dh xtau ape nk ckp dh. Aku rs sbb semua nye ok je. =) dlm kpale aku skrg ni asik pk blaja je. Tp xgrak2 jugak aku nih! Okk2, lps ni. Janji! Aku nk print out slides ni dulu. At least sng aku nk baca. And sng gak dlm komuter esok. Bole study drp duk mlanguk je dlm tuh.

Rakan2...Good LucK for u all punye exam!!!!! Cayo2!!!! Study hard & SmaRt~!

0 comments