Celoteh di pagi hari

Gigih aku g library kol 815 pg. Hehehhehe. Tp bkn study pon. Berinternet. Wahahahhaha. Lps brkfast nnt la br study ek. Aku tgh tggu mr.Farid dtg amik aku ni. Td dier call, hah terkjt dier aku kat library. Kikikikikik. =P

Web Programming aku alhamdulillah aku boleh jwb. Xdela ssh mane. Accept soalan ASP aku xbrp sure & Javascript tu, aku xigt sket2. Overall, boleh la. Next up : Audio Video & Seni Lukis. Aku rs Seni Lukis tu aku boleh score. Sbb aku dh tau soalan mcm mane yg dier akan kuarkan. Audio Video ni je. Bg slide in English, tp soalan in BM. Mcm mane nk jwb? Terms2 dier msti dh lain ye tak? Xpelah...akan aku gagahi jua exam ini.

Oh ye, smlm, 24hb, birthday Dudu. Dier ni agak popular gak la...so aku budget korg msti tau sape kan (especially FTSM). So, HAPPY BIRTHDAY DUDU! Wahhh, dh 21 tuuu. Xsangka kan. Cpt giler ms berlalu. Mcm br smlm je umur 17 thn, tup tup, daaahhhh 21. Kene la lbh matang kan <-- peringatan utk diri sndiri. Heehheheh (aku ni blom cukup matang lg...)

Dgr khabarnye, Ikan aka Norazri nk pindah ke Jelebu. Xbestnye!! Nnt kalo aku singgah PD, umah sape nk mnumpang? (IyOlah tu). Xdela...kalo dier pindah, xdpt la nk pegi PD time raya. Hehehehhe. Kpd Ikan, akan aku singgah umah PD ko dulu b4 ko pindah! Wahahahahhaha.

Maka, itu saja celoteh aku utk sesi ini. Kite berjmpe lg di sesi yg akan dtg. Jgn lupe bersama ILynn di rancangan Kiiyyyuuuuuttt! <-- gilak apa aku nih! ChOwWwwzZzzAaaAAa!!!

0 comments