Di minggu study yang terakhir

Assalamualaikum rkn2 sekalian. Skrg ni aku dlm makmal autocad (tetibe je kan). Bknnyer buat ape pon haha. Aku berinternet smbil main Duck Hunt dkt page Adam. Kikikiki. Sbenarnyer Farid & rkn2 dier tgh persuasive skrg ni. Aku mendoakan dier je. Aku tau dier bole buat. Dier cuak tu...tp kjp je. Mcm Informative dulu la. Cuak tu kjp je...bile dh start speaking, ok lah tuuu. Go syg!!! Hehehheheh.

Haa..tak lame lg nk exam. Aku tgh memprepare kan diri utk exam. Lps tu, jeng jeng jeng! Sem 3! Aku dh pk ape aku nk buat sem 3 nnt. Aku igt kan nk keje la. Ader sape2 nk offer aku keje tak? ;) Sile la contact2 aku ye...yg pastinyer jgn la jauh sgt dr UKM ni. Aku nk buat duit sket time sem 3 ni. Fam aku xnk bg elaun byk2 lak skrg...i guess sbb tanggungan dh byk, anak2 mkn besar, mkn byk gune duit..maka kene budget2. Adoiiii...aku plak takde PTPTpu tu kan. Ape pon...aku nak keje gak......

Lg satu hal ni, aku blom mntk klj utk sem 3. Mampos! Yelah, dh kate ader org tu suh aku mntk kat Burhan. Senang sket ye tak? Xpyh nk pusing2 & naik bukit. Skali je semua taruh kat burhan tu, skali je semua grak. Mslhnyer ni lah...aku tak apply lg. Dh byk kali sound, bile la nk apply...Aku tkt kang xdpt la plak. Mane aku nk tdo nnt?

Di minggu2 last ni, aku byk hal nk siapkan. Animationnyer project la, pstuh animation nyer assgnment yg xpenah anta la (hehe), seni lukis nyer last asgnment la... Aku xdpt idea lg ape aku nk buat utk last asgnment seni lukis ni. Anyone bole suggest tema tak? Last asgnment aku, tema dier World Cup 2006. The one b4 that, baby junior. Yg ni lak aku xtau.

Kblkgn ni, aku mimpi yg pelik2 la. Pstuh, msti penat. Apesal huh? Sape tau tafsir mimpi? Kalo mimpi ular dtg pstuh gigit kt, ape maknenyer? Kalo mimpi sorg yg rpt dgn kt tu benci sgt dgn kt, ape maknenyer? Kalo mimpi kt jatuh dr tmpt yg tinggi sgt2, ape maknenyer? Haa...tafsir2! Pstuh bgtau aku ye. =)

Aku xtau nk blk ke tak mggu ni. Ape kate korg? Aku rs mmbr2 aku yg kat TTDI tu, msti nk aku blknyer. Mggu lps aku blk, xdpt jmpe. Hmmm...adik aku pon nk aku blk tu. Tp...mlsnyer aku nk blk. Kang kene mengadap mulut2 yg sentiase membingitkan telinga aku ni!!! Arrgghhh! Pk psl nk blk ke tak ponnnn SUSAH! Nmpknyer aku kene la dpt kerja yg bgs dgn cpt. Bole la aku kawin cpt, xpyh nk worry psl bende2 cmni kan? Kawin?!?! = S

Hah, dh sah2 aku kene chow. kang ntah ape2 aku mengarut. Okay...ChOwWwwzZzzaAAaa!!!

0 comments