Irresistible Baek Seung Jo

Assalamualaikum.


Geram tak? Irresistible kan? Aku baru khatam Playful Kiss. Mmg best! And Kim Hyun-Joong ni sgt2 irresistible. Dah demam Korea pulak aku ni! Haha. Tapi cite Playful Kiss, yg buat aku lekat tgk sebab Jung So Min. Cara dia berlakon tu mmg meyakinkan plus wataknya yg sangaaaaaattt comel! Geraaaaammmm!!




Pasni aku nak carik citer yg Jung So Min ni berlakon, Bad Guy. Org kate best. Die skrg tgh berlakon sitcom Korea tapi aku x larat la nk download sbb panjang sgt. Yg Kim Hyun-Joong ni pulak skrg tgh promote citer terbaru die, City Conquest. Best ke tak. aku x sure. Hehe.

Aku xdela follow sgt cite2 Korea, tapi kalo yg episode tak panjang + ade kelakar2, aku bole la layan. Aku byk layan J-Dorama sebab episode diorg standard 10 je and cite diorg lebih byk yg aku bole layan. Tapi yg Playful Kiss ni mmg aku layan gile la. Last cite Korea yg aku layan ialah Full House hehe. Mmg aku suke cite2 yg mcm2 tu la...

Agak2 kalo korg bosan, bole la try tgk cite ni. Best tau! Gerenti! =D




0 comments