Incik FF ku demam teruk..oh!

Semalam, waktu malam,  FF telah dihalau keluar dari bilik sebab dia dh mula demam.
Simptom2 bersin,selesama, sakit  kepala semua ada.
Oh tidak! Aku & Lulu tidak mahu berjangkit!

FF awal2 dh tido, berselubung lepas makan Panadol Acti-Fast 2 bijik.
Tup-tup pukul 12 tgh mlm, dia bgn & aku dgr bunyi2 yg tak menyenangkan dalam bilik air.
Ingatkan dia memaksa diri utk muntah...rupa2nya dia mmg muntah tak berhenti2 dgn sendiri nya.
Kesian suamiku itu!
And time aku tgh check up kesihatan FF la time tu jugak Lulu mau nangis.
Aiya...

Tak pernah la FF demam sampai muntah b4 ni...
Agaknya angin kot.
Ditambah dgn terlalu byk memakan kambing beberapa hari ni.
Asik ngadap kambing je.

Alhamdulillah, aku ok so far.
Lulu pun nmpknye ok...tp monitor jugak la.
So, nmpknye skrg hanya aku jela bole dekat dgn Lulu.
FF demam. Mak  bapak die pun  bersimptom demam. Mak aku demam.
Timeline Twitter pun penuh org berdemaman (perkataan apa la ni aku  reka...).

Jadi, aku berdoa & memohon kpd Allah SWT supaya kesihatan aku & paling important, si kecik Dahlia Imani ni baik2 saja.
Aminnn....
=)

0 comments