Happy Birthday Mama!

It's 12 September 2011!
HAPPY HAPPY BIRTHDAY MAMA!
Umur Mama sama dengan umur kemerdekaan Malaysia, 54.
Muda lagi kan hehe.

Hari ni bwk Lulu blk to see Mama coz we all wanna  celebrate  dgn baby hahhaha
Birthday aku pun lg 2 hari..so selambe la celebrate awal dengan family aku.

Hadiah?
Errr...aku  pun xtau  nk bg hadiah ape.
Dpt cucu yg cute mcm Lulu ni kira hadiah la kan =)

Anyway, Thanks Mama sebab  byk help me through pregnancy, masa pantang etc etc.
Teruk tau time pantang aku...siap kene demam susu  lg.
Tapi itu semua utk post2 akan dtg la eh  baru diceritakan.
Alhamdulillah...rs2nye after kahwin relationship aku dgn Mama is much better.
Hehe lebih2 lagi lps bersalin hrtu...
And relationship dgn adik2  aku yg lain pun better jgk...
Me & Abah? Sentiasa  ok je..hehe

Time for pictas pictas!
Ni kira gambar terbaru my Mama. Dgn Lulu la apa lagi. Waktu Raya hrtu...


0 comments