kalaulah hidup ni relax je kan best

Maaf.
AKu kurang update sekarang ni.
Dan kurang menjenguk halaman korang.

Kebelakangan ni, sibuk.
Aku dah mula mengambil gambar kahwin..alhamdulillah..
Belajar sikit2.
Kerja full time pulak sangat mengambil masa.
Dengan tiada internet kat office. Terkongkong sungguh!

Waktu untuk relax ialah bila dapat keluar dengan FF.
Itu pun cuma berapa jam saja.
Relax yang lain, waktu tidur.

Berat badan aku makin menurun.
Baru haritu aku pegi tailor, turun lagi 1 size.
Pinggang aku berukuran 24 setengah. Yang juga bermaksud aku tersangat lah kurus!
Officemate aku kata, "Kau kena kawin baru kau membesar."
Iyo. Dan bila lah tu agaknya kan?

Hari tu aku ada tulis post pasal nak menangani cashflow.
Sekarang aku dah invest.
Sekarang tgh nak kumpul lagi duit. Tapi makin aku kumpul, makin banyak duit keluar.
Mak aku makin suruh aku bayar itu ini. Bende yang berapa hengget pun nak aku bayar.
Argghh!

Xpe la. Aku mau buat benda yang menggembirakan aku.
Jumpa hari lain!

3 comments

  1. "Tapi makin aku kumpul, makin banyak duit keluar.
    Mak aku makin suruh aku bayar itu ini. Bende yang berapa hengget pun nak aku bayar."
    samalah kita.takpelah.nama pun mak.hutang dr kecik smpai besar pn takkan terbayar ;p

    ReplyDelete
  2. aku ase klu mak bpak kite ungkit blik pasal duit..dh dekat berjuta-juta hinggit.baik aku diam je.huhuhu

    ReplyDelete
  3. aku rs kalau bapak aku ungkit mmg berjuta kot
    aku tak dimanjakan oleh mak aku

    ReplyDelete