banyak sgt gambar yang kene upload...

Aku belum ada masa lagi nak kemaskini link-link lama yang pernah ada sebelah kiri blog ni.
Banyak sangat perkara yang sedang berlaku sekitar hidup aku ni.
Tak menang tangan rasanya.
Macam orang nak kahwin pun ada agaknya!
HAHA!

Bila lah agaknya orang gaji rumah aku ni nak balik dari cuti?
Aku teramatlah sangat tak suka mendengar mak aku menjerit2 kat rumah ni.
Anak lain ada aku jugak yang jadi mangsa.
Argghh!
Kalau reti nak suruh cara baik, tak apa lah jugak.
Ini, tak pernah ada initiatif nak berbaik langsung.

Rungutan di pagi hari sudah habis.
Kita beralih pula pada cerita yang lebih menyenangkan.
FF tengah bergelut dengan exam.
Aku tahu dia boleh score. Aku kenal FF.
Dia tak belajar pun, otak memang dah pandai.
Good luck yang! Go Capang! Hehe.
Orang tunggu awak habis exam k!

1 comments

  1. ngahahahhaha.. tak menang tangantakde maid ye..

    rilek ilyn.br lps mintak maaf dgn parents pg raya dh marah pulek ;p

    ReplyDelete