Saya mahu blog itu kembali woo

Itu hari ah...saya berborak bersama seorang amoi yang sangat lawa oo. Tapi bukan berdepan muka...saya borak dengan dia dalam telefon ah. Saya panggil dia Dena. Boyfriend dia juga saya yang kenal dulu. Lepas itu ah, baru dia kenal. Saya macam matchmaker mereka juga la oo.

Dia beritahu saya, boyfriend dia peminat blog FF. Dan juga kawan FF sewaktu di UM adalah peminat juga. Kawan FF yang lain juga minat sangat pada blog FF. Sepupu saya juga suka sangat membaca blog FF. Dia kata FF ini sangat kelakar oo.

Dulu, saya cemburu kalau saya berada di bawah FF di blogging world. Kerana saya telah mula menulis blog sejak bertahun lamanya. Tapi sekarang saya sudah tidak kisah. Sebab tiada sebab untuk saya berasa cemburu. Saya patut merasa bangga. Kerana disebabkan dorongan saya lah FF mula menulis blog.

Kini dia sudah berehat dari menulis blog. Kerana TM Net yang bodoh itu ah tidak datang-datang ke rumahnya untuk membaiki itu Internet connection yang seperti cibai di Seremban. Seraya itu ah, dia sudah memotong line Internet kerana pada masa yang sama dia mahu berpindah rumah. Sudah tiada alasan lagi untuk saya meng-online-kan diri di YM atau MSN.

Tapi tidak mengapa lo. Kerana setiap hari FF menelefon saya atau saya menelefon FF untuk melepaskan kata-kata rindu. Berbalik kepada topik tadi ah, saya rasa tahun depan saya mahu ajak itu FF join AWAT 2007 pula. Mana tau ada rezeki dia boleh menang. Saya tumpang gembira saja wa. Hee~ =D

4 comments

  1. blog bf anda mmg lucu...
    blog anda mmg emo...

    masing2 ada versi tersendiri...

    ReplyDelete
  2. uhuhuhuhuhu

    time kasih wahai incik nash
    FF ade menyinggah itu hari...tp die xbole tinggalkan komen sbb blogger lalok

    ReplyDelete
  3. aku juga mahu semua blog2 yg aku kenal ni woo kembali..isk.isk..isk..
    teruskan blogging =)

    ReplyDelete
  4. siapa bf dena tu hah?? :p

    ReplyDelete