Photography


Photography.
Memang menggembirakan aku.
Bila aku capture moment yang menonjolkan rasa puas bagi aku...sudah cukup.
Tapi, fotografi itu adalah sangat subjektif.
Kita tak boleh puaskan semua orang.
Sebab...lain orang lain taste mereka.

Jadi, aku tak takut dengan kritikan.
Aku tak takut dengan kutukan.
Sila...sila...
Sebab tanpa teguran, bagaimana kita nak maju?
Macam mana kita nak tahu penilaian orang lain terhadap kerja kita?

Aku bersyukur sebab dapat belajar dengan Napie dan baru-baru ini, Sapek.
Dalam beberapa jam dengan mereka, banyak yang aku dapat.
Macam mana nak buat teknik begini begitu.
Macam mana nak melihat sesuatu menjadi extraordinary.
Napie, sifu wedding 1st, mengajar untuk mengambil gambar yang beri kepuasan kepada pasangan pengantin dahulu.

Aku berharap kamu wahai rakan2ku
Jangan segan silu beri teguran...
Aku appreciate setiap apa yang kamu coretkan...
Terima kasih kerana menyokong...=)

3 comments

  1. wah, lame giler tak masuk sini..waa, lyn dah nak jadi pro sat gi,hehe..baik kit akawan ngan dia skrang..nnti dia dah tak layan org,kikiki..

    btw, tahniah diatas pertunangan ye..:) cantik2 dah skrang yg gambar awk amik..tahniah..ni dah pakai d200 ke lum nih?hihii

    ReplyDelete
  2. Ilyn, nak tegur sket ni pasal gambar tu..

    Cantik sangat la..

    Hehe..

    Anyway, cuti tak raye cine ni? Manela tau kan.. awak kan keje shift.. kat MNC lak tu..

    ReplyDelete
  3. acai:mane ade tak layan org la acai...
    masih layan lagiiii hehehhehe
    thanks for the wish acai..
    kite blom lg pki d200 la...masih tak mampu...huhuhuh

    hawa: aku br balik outstation nih..sempena cuti raya huhuhu
    ssh woo nk dpt cuti...akhirnya dpt jugak!! kalo tak dpt hrtu...burn la tiket flight
    ha..nnt bgtau la tarikh itu yeeee

    ReplyDelete